niedziela, 14 czerwca 2015

Właściwa dbałość

Moje włosy to moja własna chluba i coś, z czego jestem dumna, o co również staram się dbać w jak najlepszy sposób. Jednak z drugiej strony muszę powiedzieć, że właściwa dbałość o włosy to wcale nie jest taka łatwa kwestia. Suszenie, farbowanie, suche powietrze, jak również wiele innych szkodliwych czynników wpływa na to, że moje włosy potrzebują ratunku. Oczywiście nie obędzie się bez codziennego mycia. Niektórzy, co do tego mają sporo wątpliwości, mówią, że codzienne mycie włosów je osłabia. Jednak ja powiem coś innego. 

Codzienne mycie włosów to dobry zwyczaj, ale ważne jest, aby przesadnie nie oszczędzać na szamponach, odżywkach oraz innych kosmetykach na włosy. Kupowanie najtańszych szamponów powoduje pozostanie w portfelu większej ilości środków finansowych, ale z drugiej strony na pewno nie służy włosom i de facto pogarsza nastrój. Właściwa dbałość o włosy to stosowanie dobrych kosmetyków. Dobre kosmetyki muszą kosztować i tego nie pominiemy. Dobre kosmetyki to coś, co pozwoli cieszyć się zdrowymi, pięknie wyglądającymi włosami, a ten element na pewno jest nie do przecenienia. Warto, więc stosować szampony najlepszej jakości.